iklan


Harga Pakej Perubatan Padang Pasir.

1.PAKEJ AL-QAYYIM-RM200
*2 Kapsul Dhab + 1 Minyak Dhab.

2.PAKEJ MINYAK AJAIB-RM150
*4 Botol Minyak Dhab.

3.PAKEJ AL-QAYYUM-RM120.
*1 Kapsul Dhab + 1 Minyak Dhab.

4.PAKEJ AL-SEJOLI-RM170.
* 1 Kapsul Dhab + 1 Kapsul Manjakani.

5.PAKEJ AL-Ukwah-RM290.
*2 Minyak Sanam Unta + 1 Minyak Dhab (free).


KAPSUL SWETENIA (Tunjuk Langit)

Hanya RM70 sebotol

BAHAN AKTIF PENTING UNTUK KESIHATAN DALAM BIJI TUNJUK LANGIT
Tiga bahan aktif yang utama

1. FLAVONOIDS seperti yang terdapat dalam Gingko biloba dan tongkat ali. Ia merangsang pembukaan pembuluh darah, membekalkan oksigen dan nutrisi keseluruh badan, agen anti –pengoksidaan.

2. SAPONINS seperti yang terdapat ginseng Panax. Enzim yang bertindak seperti sabun /pelincir yang mengurangkan lemak dan kolesterol pada dinding salur darah.Ia menguatkan fungsi jantung dan sistem imuniti .

3. BITTER ALKOLOID rasa pahit adalah kerana kandungannya yg tinggi, dapat merencatkan pertumbuhan virus dan bakteria. Ia membantu membina sel darah putih dan menguatkan imuniti badan.





1.

KAPSUL ANTI BUASIR


Kapsul Anti Buasir.
Dirumuskan dari buah Nenas Batu ( Pinus Pinea)

Harga RM50 sebotol (30 biji)

Khasiat/ Mujarab untuk: :
1.Merawat sembelit buasir.
2.Berak berdarah.
3.Mengurangkan rasa sakit dan gatal2.
4.Mengurangkan pedih dan pendarahan usus.
5.Mengurangkan tekanan pada salur darah rektum.

Pantang setelah mengamalkan Kapsul Anti Buasir.
Elakkan makanan pedas berempah dan beralkohol bila dah sihat.

Cara-cara makan Kapsul Anti Buasir:

Amalkan 2 biji pagi, 2 biji tengahari dan 2 biji malam. Lagi elok kalau nak cepat baik,
buka kapsul lepas tu gaulkan dengan air sesudu, kemudian minum. Buatkan 2 biji
sekali. Lakukan 3 kali sehari, bermakna 6 biji sehari. Ini lagi cepat sembuh!!!


Kepada pesakit2 buasir yang baru kena atau lepas bedah,jangan lepaskan peluang ini.
Dapatkan segera Kapsul Anti Buasir dari  En.Hadi : 013-9109445..

CENDAWAN MEKAH

Khasiat dan Kelebihan Air Cendawan Mekah/mud-mud:
* Sakit sendi dan tulang
* Menyembuhkan sakit kepala termasuk migraine
* Menyembuhkan kencing manis
* Membantu menurunkan kadar kolesterol
* Melancarkan pembuangan air besar
* Menyembuhkan masalah penglihatan
* Mencegah dan menyembuhkan batuk, bronchitis dan asma.
* Menurunkan tekanan darah tinggi (hipertensi)

* Mencegah jerawat dan penyakit kulit lainnya
* Memperbaiki gangguan menstruasi dan menopause
* Membersihkan racun dalam tubuh (detoksifikasi) dan sel kanser
* Mengatasi masalah impotensi/ disfungsi ereksi
* Mengurangi stress dan gangguan tidur (insomnia)
* Menyuburkan rambut dan mengatasi masalah kerontokan /keguguran serta membantu masalah uban
* Menambah tenaga termasuk tenaga seksual
* Menjaga stamina tubuh dan menurunkan ketegangan saraf serta berbagai macam penyakit lainnya
* Membuat tubuh senantiasa sihat dan awet muda
* Memyembuhkan sakit lumpuh (stroke)
* Dan berbagai jenis penyakit kronik.:

MINYAK BONGGOL UNTA









Minyak sanam unta diperolehi daripada lemak bonggol unta jantan yang hanya  berumur 7 hingga 14 tahun sahaja dan unta tersebut  mestilah unta yang liar yang belum dijinakkan lagi yang hanya  memakan daunan dan tumbuhan sekitar tanah gurun, ini bagi memastikan kematangan dan khasiat kandungan lemak ini adalah yang terbaik. Syarikat Dhab Sinai mencari  sendiri unta ini atau dikenali sebagai unta merah dengan pertolongan badwi gurun. Setelah unta ini disebembelih .dilapah, kemudian di ambil lemak bonggolnya untuk  dicairkan.

Khasiat minyak Sanam Unta

Kebiasaannya digunakan  oleh badwi arab untuk  urutan bagi menguatkan zakar lelaki, memberi rasa berat dan tebal pada zakar selepas beberapa kali urutan sehingga tahan lama. Juga melewatkan inzal dan menstabilkan ketegangan zakar ketika bersama isteri.

Cara gunakan
Amalkan setiap hari untuk mendapatkan ketegangan yang lama!!!
Lakukan urutan dari pangkal hingga ke depan pada bahagian zakar.
Buat urutan  2 @ 3 jam sebelum berjimak!!

Perhatian!!
Oleh kerana minyak sanam unta ini beku, kena cairkan dahulu sebelum guna.
Jemur tempat yg panas untuk mencairkannya.Layorkan dengan api sekejap ok jugak..

TESTIMONI

 Saya baru saja menggunakan Minyak Sanam Unta (Bonggol Unta), itu pun dapatkan dari pengedar Dhab Sinai yang menjualnya kepada saya. Lepas guna sebelum 2@ 3 jam berjimak, memang ok!! masa yang diambil untuk malayari bahtera memang lama..tp kalau nk bagus lagi, saya campurkan dengan minyak dhab. sapu dulu minyak dhab, tunggu bebrapa jam baru sapu minyak sanam unta. Rasanya memang lain...Perghhhh!!! Hebat Giler!!!


En.Man, Kajang,Selangor
Hp: 013-2651798

Dapatkan segera Minyak Sanam Unta (bonggol unta) dari En.Hadi : 013-9109445

KAPSUL MANJAKANI UTK WANITA




MINYAK DHAB


Terkena gigitan serangga.
-Menghilangkan gatal-gatal pada kulit.
-Boleh digunakan untuk segala jenis urutan.


-Menghilangkan sengal-sengal dan sakit pada sendi tulang, contohnya; lutut, pinggang dan sebagainya.
-Menguatkan tenaga batin lelaki.
-Menguatkan daya tahan lelaki.
-Menguatkan ketegangan.
-Memanjangkan & membesarkan.


Dhab adalah sejenis binatang padang pasir, menyerupai biawak tetapi berwarna kekuningan, tetapi saiznya agak besar berbanding biawak biasa. Keistimewaan Dhab menurut penulis kitab ini ialah jangka hayat hidupnya boleh mencecah sehingga 700 tahun. Malahan ia mampu hidup dalam persekitaran panas dan boleh menahan daripada meminum air.
Haiwan ini juga dikatakan kencing selama 40 tahun sekali. Malahan giginya tidak gugur sebagaimana manusia yang bersilih ganti gigi susu kepada gigi kekal. Sungguh ajaib bukan ciptaan Allah SWT? Subhanallah, azim!
 Khasiat minyak hasil dari binatang Dhab telah diketahui turun-temurun sejak dahulu lagi. Justeru, untuk mendapatkannya anda boleh tempah dengan segera,

Harganya RM45 sebotol.a
Minyak dhab label KKM


 Testimoni.
Salam!!
Terima kasih kepada Dhab Sinai kerana memperkenalkan kepada saya produks yang hebat KAPSUL DHAB dan MINYAK DHAB.Memang ternyata hebat sekali setelah mengamalkan 2 produks ini.Sebelum ini saya telah mengamalkan memakan pelbagai produks di pasaran namun hasilnya tidak menggembirakan seperti yang saya inginkan.KAPSUL DHAB saya amalkan makan setiap hari pagi.Begitu juga minyak Dhab saya amalkan untuk urutan pada bahagian zakar bagi mendapat kekuatan maksima bila hendak digunakan.Alhamdulillah kini tenaga saya seperti di alam muda kembali,walaupun usia saya sekarang sudah menjangkau 40an. Kalau dulu badan saya setiasa letih dan lesu.Isteri pun selalu risau melihat keadaan saya.Di malam hari pun tugasan saya pun tidak membanggakan bila melayari bahtera di lautan dalam.Kini sudah berubah segalanya memang HEBAT!!!! Terima kasih DHAB SINAI..YOU ARE THE BEST!!!!
EN.NORMAN SAHARAN(013-2651798)
Umur 44 tahun,Kajang Mewah,
Sila hubungi  En.Hadi : 013-9109445 untuk dapatkan produk ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FB: Kapsul Dhab Sinai

TesTiMoni


DO'AKU-Hadad Alwi

JOM!!! JADI PENIAGA TASBIH DIGITAL.-Klik Dibawah

Amalan Penambah Rezeki.

Doa Murah Rezeki